Novi Vinodolski se predstavio na poslovnoj radionici u sklopu turističke burze PUT

13. travnja 2024.

Od 10. do 12. travnja 2024. godine u Biogradu na Moru održano je 24. izdanje turističke burze PUT čiji domaćin je bila Turistička zajednica Biograda na Moru. Ovo događanje jedno je od značajnijih turističkih susreta, a održava se svake godine u drugoj hrvatskoj destinaciji. Susret je u organizaciji Turističke burze PUT u suradnji s Udrugom hrvatskih putničkih agencija UHPA te se na njemu okupljaju djelatnici iz agencijskog poslovanja, hotelijerstva, turističkih zajednica odnosno djelatnici iz turističkog sektora kojima je osnovni cilj predstaviti sadržaje i novosti u turističkoj ponudi. Jedna od činjenica koja potvrđuje da je ovo značajniji turistički susret je taj da iz godine u godinu broj sudionika raste, pa je tako ove godine sudjelovalo više od 200 sudionika, 120 predstavnika turističkih subjekata iz Hrvatske, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije, Mađarske, Slovačke i Češke. Na tom susretu dodjeljuje se i godišnja nagrada za inovativnost i kreativnost u turizmu pod nazivom Simply the best. Nagradu dodjeljuju Udruga hrvatskih putničkih agencija, poslovno turistička burza PUT te magazin Way to Croatia. Simply the best dodjeljuje se kontinuirano od 2010. godine, a za nagradu se mogu prijaviti subjekti iz turističkog sektora, tj. jedinice lokalne uprave i samouprave, turističke agencije, turističke zajednice itd. Turistička zajednica Grada Novi Vinodolski prošle je godine za manifestaciju Ružica Vinodola nagradu dobila u segmentu tradicije, a ove godine se destinacija predstavila sudionicima.

U sklopu Turističke burze PUT u četvrtak 11. travnja održana je i poslovna radionica – Workshop B2B. Business to business ili skraćeno B2B je način prodaje ili prezentacije usluga između dvije tvrtke, a Novi Vinodolski je pred brojnim sudionicima iz turističkih zajednica, turističkih medija, agencija te poslovnih subjekata predstavila direktorica Turističke zajednice Grada Novi Vinodolski Tena Peričić. Destinacija je predstavljena uz lokalne suvenire – natpise na glagoljici, rukotvorine Drvenog vala i lutku Ružice Vinodola, uz lokalne proizvode – suhe smokve, rakiju od smokava i autohtonu žlahtinu vinske kuće Pavlomir te brojnim brošurama koje su dostupne u Turističkoj zajednici i koje prenose jedan dio onoga što se može vidjeti i doživjeti na destinaciji.

Između ostalih, turističke agencije iz susjednih zemalja koje su prisustvovale poslovnoj radionici su: AŽ – Svetona Potovanja iz Slovenije, Biuna tours iz Bosne i Hercegovine, Kofer Agency iz Mađarske, Mediteran Travel iz Češke, Slovak Travel Service iz Slovačke i ostale agencije. Uz turističke agencije prisustvovali su i brojni strani turistički mediji: GTV – gorenjska televizija i Objemi Hrvaško iz Slovenije, Dimenzie iz Slovačke te Turistička Prizma iz Srbije za koje je direktorica dala izjave te se susrela s medijima s kojima već surađuje, ali i dogovorila suradnje s novim medijima i agencijama.

TZ Novi Vinodolski
Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.